niedziela, 28 września 2014

24/2014 Sunday Tag #1. Tag z motylami

Postanowiłam w swoje scrapowanie i trochę też w życie wprowadzić odrobinę stałości.... a że bardzo lubię tagi stwierdziłam, że odtąd niedzielne posty na blogu będą w tematyce tagowej. Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się w tym postanowieniu wytrwać jak najdłużej!

Na początek tagowy "staroć", jeszcze nie pokazany na tym blogu, ale zrobiony już daaaawno temu.

Po kolejnych, okresowych porządkach w moim scrapowym kąciku, znalazłam bloczek papierów Bo Bunny Weekend Market (kupiony już jakiś czas temu i kompletnie zapomniany) i postanowiłam zrobić z nich użytek :-) 



Tag jest bardzo przestrzenny. Do jego przygotowania zużyłam sporo kosteczek 3D i taśmy piankowej, dodałam kilka tekturkowych wycinanek (prawdziwy miks, bo jest plasterek miodu z Wycinanki, nieco zmodyfikowana ramka z dziecięcego zestawu ze Scrapińca no i oczywiście mini motylki z Rapakivi) i pomazałam na zielono tuszem distress. Efekt całkiem przyjemny dla oka ;-) Chyba muszę jeszcze pobuszować w moich starociach papierowych... może znajdę w nich coś fajnego ;P


Udanej niedzieli :-)



W pracy wykorzystałam m.in. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...