środa, 24 września 2014

22/2014 Komódka na drobiazgi

Czas zabrać się za "starocie", które jakiś czas temu przygotowałam a to dla Rapakivi, a to dla kogoś na zamówienie, a to dla własnej przyjemności, ale nie miałam czasu ich pokazać.

Na pierwszy ogień idzie zaplaczane maleństwo przygotowane na jedno z kiviowych wyzwań ekspresowych. Komódka, która chodziła za mną od dawna, pierwotnie miała wyglądać nieco inaczej, ale ostatecznie wygląda tak:


Komódka w całości oklejona jest papierami Lacy Sunset Rapakivi i ozdobiona kwiatkami oraz owockami z kiviowego sklepu. Szufladki zostawiłam bez "gałek". Z założenia komódka jest dwustronna, a szuflady wypycha się jak to w przypadku pudełek po zapałkach. Poza tym już tyle ozdób poupychałam na górze, że nie chciałam dokładać kolejnych ;P




Miłego dnia :-)



W pracy wykorzystałam m.in. 

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...