poniedziałek, 8 września 2014

15/2014 Creative Blog Tour

Tak się zastanawiam, czy ktoś tu jeszcze zagląda ;P Jeśli tak to mam nadzieję, że w niedługim czasie będzie tutaj więcej do oglądania... a tymczasem z trochę innej beczki ;-)

W zeszły poniedziałek zostałam zaproszona przez Klaudię do udziału w Creative Blog Tour --> klik, klik



I tu powinnam napisać kilka słów o Klaudii ;-)


Chyba nie ma nikogo w scrapowym świecie kto nie znałby Klaudii i Jej przepięknych prac, i choć raz nie odwiedził Jej bloga. Za każdym razem, kiedy tam zaglądam odkrywam coraz to nowe, fantastyczne cudeńka, które mogłabym oglądać godzinami. Klaudię poznałam dzięki Rapakivi - ok. półtora roku temu odpowiedziała na nasze DT Call, a ja jak zobaczyłam Jej e-mail skakałam pod sam sufit... bo w końcu, który sklep nie chciałby mieć w swoim Design Teamie tak fantastycznej projektantki? Klaudia okazała się być nie tylko wyjątkowo zdolną scraperką, ale przede wszystkim skromną, życzliwą, pełną ciepła osobą, z którą cudownie prowadzi się rozmowy o wszystkim i o niczym ;-)
 

Jednym z warunków zabawy jest odpowiedź na kilka pytań - i trudnych, i łatwych zarazem... postaram się za bardzo Was nie zanudzić ;-)

1. Nad czym obecnie pracuję?

Nad kilkoma rzeczami na raz, jak już mam to w zwyczaju ;-) Pracuję nad scrapem, który chodzi za mną od dawna, nad rameczką, której nie pokażę, dopóki jej komuś nie wręczę oraz nad kilkoma małymi i większymi projektami graficznymi z myślą o Rapakivi. 

2. Jak moja praca różni się od innych? 

Hmm... Ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie. Pewnie jak każda scrapująca osoba chciałabym mieć swój oryginalny, niepowtarzalny i rozpoznawalny przez wszystkich styl, ale ciągle nad nim pracuję ;) W swoich pracach uwielbiam warstwy, przeszycia, kwiaty, mnóstwo drobnych dodatków, które urozmaicają całość i lniany sznurek, ale to chyba nic oryginalnego ;-) 

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?

Tworzę przede wszystkim dla siebie - to moje hobby, moja własna przestrzeń i mój czas tylko dla mnie. Takie cudowne, krótkie, wykradzione z życia momenty, kiedy mogę na chwile oderwać się od codziennych spraw i zrobić coś dla własnej przyjemności. 

Dlaczego piszę bloga? Szczerze odpowiem, że przede wszystkim dlatego, że chciałam przezwyciężyć własne kompleksy i taką moją dziwną nieśmiałość. Czy mi się to udało? Hmm... cały czas nad tym pracuję ;-P

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?

Zasadniczo na myśleniu... zanim cokolwiek zrobię, obmyślam to sobie dokładnie w głowie, a to obmyślanie zajmuje mi naprawdę sporo czasu. Potem, kiedy wreszcie siadam do pracy, papier i nożyczki zaczynają żyć swoim życiem, a z tego, co sobie pierwotnie obmyśliłam czasem zostaje naprawdę niewiele ;-P Poza tym mam manię "dokładania". Uwielbiam styl clean&simple... oglądać w wykonaniu innych ;-) Ja niestety zupełnie tak nie potrafię. Umiem za to do każdej pracy wściubiać jakieś drobnostki - listki, pręciki, koraliki... i to w "tworzeniu" lubię najbardziej, to najlepiej mnie odstresowuje i uspokaja. Dlatego też zawsze muszę mieć pod ręką mnóstwo rzeczy... skutkiem czego na moim biurku i wokół niego powstaje nieopisany wprost bałagan.

Do udziału w zabawie chciałabym zaprosić dwie fantastyczne scraperki - Akę i Humę, które miałam przyjemność poznać osobiście :-)


Aka to niezwykle sympatyczna i ciepła osoba, a Jej prace mogłabym określić jednym słowem: magiczne! Prace Ani są delikatne, zwiewne i niezwykle kobiece. Dopracowane w każdym szczególe, zachwycające detalami stanowią prawdziwe małe dzieła sztuki. A jeśli ktoś jeszcze nie odwiedził Jej bloga (w co bardzo wątpię, bo to naprawdę niezwykłe miejsce) to zapraszam serdecznie tutaj ---> klik, klik



Huma jest radosną, ciepłą i bardzo serdeczną osobą. Prace Kingi zachwycają mnie zawsze ich delikatnością i pozorną prostotą. Pozorną, ponieważ każdy detal w pracach Humy ma swoje nieprzypadkowe miejsce, a Kinga przy użyciu niewielu dodatków potrafi zbudować niezwykły klimat swoich prac. Huma prowadzi fantastyczny blog ---> klik, klik To miejsce, gdzie nie tylko znajdziecie Jej cudowne prace, ale także inspirujące posty dotyczące wychowywania pewnego bardzo kreatywnego i sympatycznego malucha ;-)

Pozdrawiam serdecznie,

Ivy 

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...