wtorek, 7 października 2014

27/2014 La vie est belle... z gościną w Art-Piaskownicy

Hmmm... nie idzie mi dzisiaj pisanie ;P Więc zamiast długiego wywodu (którego można by się po mnie spodziewać) będzie kartka, o taka:


Kartka wykonana do tej mapki...



... która, mimo że jest cudna i oryginalna, była dla mnie sporym wyzwaniem... ale ja lubię takie wyzwania, więc zabrałam się za nią z chęcią :-)

Kartka to też moje pierwsze podejście do serwetkowych wykrojników Tonic Studios ---> klik, klik "Tonicowe" są trzy środkowe warstwy rozetki:


A hasło na dziś to: la vie est belle... życie jest piękne... nawet po kolejnej wizycie u dentysty ;P

Zachęcam Was gorąco do zmierzenia się z tą mapką na blogu Art-Piaskownicy. To naprawdę świetna zabawa :-) A piaskownicowym Dziewczynom bardzo dziękuję za zaproszenie :-*



Buziaki :-*


W pracy wykorzystałam m.in.

2 komentarze:

  1. śliczna!
    P.S. zaciekawiła mnie Twoja lektura :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* A "lektura" to Joseph Rykwert - Pokusa miejsca. Przeszłość i przyszłość miast.

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...