poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pudełeczko z motylami

Taki exploding box powędrował do mojego kuzyna i jego żony, którzy w minioną sobotę hucznie obchodzili swoją 10 rocznicę ślubu:



Papier Be optimistic #1 w cudne, kolorowe motylki zestawiłam ze stonowanym gazetowym Be optimistic #3, na którym miejscami również widoczny jest motylkowy motyw. Dodałam dopasowaną kolorystycznie pomarańczową wstążkę, białe różyczki z tiulem i listki - wycięte z kalki technicznej oraz groszkowej strony Be optimistic #1. Baza to mój ulubiony, łatwy w przycinaniu papier wizytówkowy w formacie 30 cm x 30 cm, tym razem o fakturze lnu.

Środek to dalej te same papiery:


Dodałam tylko kilka pomarańczowych różyczek i motylki z błękitnej strony Be optimistic #3 oraz kalki.  


I na koniec jeden z moich ulubionych aforyzmów - prosty, ale jaki prawdziwy :-)


Miłego dnia :-)

4 komentarze:

  1. pięknie,jak cudnie ten środek warstwowo dałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne - very optimistic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne te pudeleczko ja w ogole mam bzika na punkcie roznych pudelek, pojemnikow, szkatuleczek iinnych takich dupereli;) Zapraszam do mnie koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...