poniedziałek, 23 stycznia 2012

Z kameą w kolorach ziemi...

Postanowiłam zrobić coś "wyzwaniowego". Połączyłam cudną paletę kolorów The Play Date Cafe PDCC115 z mapką Sketch#47 Cardabilities. Połączyłam, a właściwie próbowałam połączyć, bo wyszło coś takiego:


Kartka z wyglądu podobna trochę do tej. Jej bazą jest Winter Elegance #2, chyba mój ulubiony papier z całej kolekcji (obok Winter Elegance #3 oczywiście ;-)) Z Hectic Eclectic #1 za pomocą dziurkacza brzegowego wycięłam ażurowy pasek. Pod nim umieściłam papierową serwetkę. Żeby pasowała do palety, pobrudziłam ją tuszami distress i pokryłam perfect pearls. Na środku umieściłam kameę z paska Hectic Eclectic #1. Dodałam też ozdobny tag, atłasową wstążeczkę w kolorze ciemnej zieleni, kwiatuszek pokryty brokatem, kilka jasnozielonych, pokrytych glossy accents listków, perełki oraz uroczego motylka.



Niby wszystko gra, jakoś do siebie pasuje, ale patrząc na tą kartkę mam wrażenie, że coś jest jednak nie tak... Sama nie wiem o_O

Kartkę oczywiście zgłaszam na wyżej wymienione wyzwania :-)

Buziaki :-*

14 komentarzy:

  1. Very pretty Ivy, love that sweet cameo!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i elegancka!! bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is incredibly gorgeous! Wonderful job with the colors!! Thanks for playing at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, oj tam, się czepiasz ;P
    Karteczka jest śliczna i pełna delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. such a beautiful card, love the details, thanks for playing with us over at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki:)
    Super kontrastujące liście i całość BOSKA!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely stunning, Ivy! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent card and love the added pearls! Thanks for playing along with us at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning card!!Thanks for playing with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka - nie wiem na co narzekasz. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna i elegancka, bardzo podoba mi się udrapowana wstążeczka, dodaje jej uroku.
    Mi często czegoś brakuje w jakiejś mojej pracy i potrafię baaardzo długo siedzieć i odkrywać powód narzekania manipulując elementami :)
    Dziękuję za wspólną zabawę na Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka! Nie mogę się napatrzeć :)
    A najbardziej mnie zachwycają te perłowe korale :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...