niedziela, 8 stycznia 2012

Świętujemy nietypowo :-)

Dziś na blogu Rapakivi ruszył nasz nowy cykl. Raz w miesiącu w gronie projektantek z DT będziemy celebrować jakieś nietypowe święto. Dla tych, którzy nie wiedzą dzisiaj jest:


Z tej okazji postanowiłam trochę posprzątać mój scrapkącik. Z rolek po różnego rodzaju taśmach, które skrzętnie chomikowałam (bo przecież taka rolka po taśmie zawsze może się do czegoś przydać ;-P) i które zapychały mi biurkowe szuflady wyprodukowałam taki pojemnik na bibleloty.


Okleiłam go papierem Hectic Eclectic #4, dodałam papierową koronkę, bladoróżową wstążeczkę i kompozycję z kwiatków oraz listków wyciętych z papieru Hectic Eclectic #5.



A tu dowód na to, że pudełko ma denko - tak dla wiadomości pewnych złośliwców ;-P



Prace pozostałych dziewczyn możecie zobaczyć tu.

Na koniec chciałam przypomnieć o moim małym rozdawnictwie. Kalendarzyk wciąż czeka :-)

Buziaki :-***

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...