czwartek, 16 września 2010

Ateciakowe zaległości

Hmm... i znów nazbierało mi się trochę prac do pokazania ;-P

Na początek ATC na wyzwanie Annar zatytułowane "Kapelusze". które... hmmm... nie wiedzieć czemu, gdzieś mi się zapodziało ;-) Do wykonania ateciaka użyłam tuszy distress, perfect pearls, co wyjątkowo widać na zdjęciu :-) gotowego obrazka z królikiem (cylinder dorobiłam sama) i gwiazdkowego confetti :-)


ATC na wyzwanie ankan pt. "Sztuka" . Moja interpretacja to fragment wiersza Mirona Białoszewskiego, który bardzo lubię, a sam ateciak to... hmm... efekt takiego mini "twórczego szału" ;-P trochę papierowych serwetek i koralików, dużo distressów i jeszcze więcej perfect pearls...


Kolejne ATC na wyzwanie Annar, pt. "Elfy i wróżki", z pewnością mniej "szałowe" od poprzedniego. Obrazek pomalowany kredkami akrylowymi, kolorowe kwiatki i złote koraliki.


I na końcu ATC na aktualne wyzwanie ankan pt. "Skrzydła", dodatkowo w błękitach, gdyż w tym tygodniu na portalu Polki Scrapują króluje kolor niebieski :-) Do wykonania tego ateciaka użyłam kartki w szeroką linię wyrwanej z notesu, papierowej koronki, tuszu distress, perfect pearls i medium do spękań, którym pokryłam motyle, co niestety słabo widać...


Pozdrawiam :-)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...