środa, 11 sierpnia 2010

Wyjątkowa kartka dla kogoś wyjątkowego

Pewna para, którą bardzo lubię, poprosiła mnie, żebym zrobiła kartkę z okazji narodzin dziecka. Kartka miała być " z jajem", więc oryginalna. Myślałam i myślałam nad tą kartką prawie miesiąc, aż dzieciątku się pospieszyło nagle, więc i ja musiałam się pośpieszyć ;-P W związku z tym głęboko przemyślana kartka zrobiła się w 3 godziny ;-P "Wręczaczom" spodobała się bardzo, świeżo upieczonym rodzicom też, więc bardzo jestem z niej zadowolona :-)))

Pomysł gdzieś podpatrzony, ale zupełnie nie pamiętam gdzie :-/ Wózeczek już wcześniej zgapiłam od Agnieszki, o chociażby stąd.

Zdjęcia zrobione na szybko, tuż przed oddaniem:





Pozdrawiam :-)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...