niedziela, 1 sierpnia 2010

Cały mój świat :-)

Odrabiam blogowe zaległości... Kartka na wyzwanie UHK na portalu Polki Scrapują sprzed niespełna dwóch tygodni o_0 Miało być z kształtem nawiązującym do napisu lub odwrotnie. Napis to aforyzm Gabriela Garcii Marqueza, który jest autorem jednej z moich najulubieńszych powieści - Sto lat samotności. No i który pozostaje wciąż dla mnie pisarzem jednej książki, bo przez żadne inne z jego dzieł nie zdołałam przebrnąć :-/

A sama kartka wygląda tak:





Pozdrawiam :-)

1 komentarz:

  1. bardzo, bardzo mi się podoba! podpis świetnie pasuje do kartki ;)

    przy okazji dziękuję za miły komentarz na blogu :) trochę przejrzałam Twoją stronkę i jednego jestem pewna - będę to regularnie zaglądać ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...