wtorek, 30 kwietnia 2013

Komunijne exploding boxy

Sezon komunijny już w rozkwicie, więc z tej okazji zabrałam się jakiś czas temu za przygotowywanie komunijnych pamiątek. I nie wiem, czy to moje przeoczenie, czy nie, ale nigdzie nie widziałam exploding boxów z przeznaczeniem na I Komunię Świętą. Dlatego w mojej głowie zaświtał pomysł, żeby takie pudełka przygotować :-)

A że robiłam je z myślą o dwóch zaprzyjaźnionych kwiaciarniach powstało ich kilkanaście. Żeby nie pokazywać Wam tej ogromnej ilości zdjęć stworzyłam taki mały fotograficzny patchwork :-)


Jak możecie zauważyć na wyżej wymienionym obrazku pudełek powstały dwa rodzaje:

- z kielichem i hostią


- i z książką


Inspiracją dla książkowych pudełek były torty komunijne przygotowywane przez moją mamę :-) 

Wszystkie pudełka mają z boku kieszonki ozdobione kiściami winogron, miejsce na życzenia oraz okazjonalny cytat. Do ich wykonania użyłam mnóstwa papierów, które możecie znaleźć w sklepiku Rapakivi. Więcej szczegółów i jeszcze więcej zdjęć znajdziecie na firmowym blogu. Zapraszam do oglądania :-)

Jeżeli ktoś miałby ochotę zobaczyć pudełka na żywo znajdziecie je w kwiaciarni Cuda Wianki w Wejherowie i U Marysi we Władysławowie. 


Pozdrawiam wiosennie,

Ivy


Lista materiałów:

- karton rough absolute white;
- karton wizytówkowy biały len;
- papier Winter Elegance #2;
- papier Hot&Cold #2;
- papier Hot&Cold #6;
- papier Just a Note #3;
- papier Just a Note #4;

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...