sobota, 27 kwietnia 2013

Domek dla słonia :-)

Czyli pudełko z okazji 25-lecia małżeństwa pewnej pary.


A w środku miejsca na tytułowego słonia - mosiężnego i dość ciężkiego, dlatego denko pudełka musiałam nieco wzmocnić tekturą introligatorską.


Kolorystykę "domku" dopasowałam do jego mieszkańca. Dodałam trochę zieleni i różu, żeby nieco ożywić całość.


Papiery to prawdziwy miks Rapakivi - Winter Elegance #3, Hot&Cold #4 i różowe paseczki wycięte z Just a Note #2. Do tego baza z rough absolute white i białe wycinanki z juty. A do tego sporo kwiatków - eleganckie róże z tiulem i te bardziej "klasyczne" białę oraz malutkie różowe i trochę zielonych kwiatuszków. 


W środku znalazło się też miejsce na cytat - chyba mój ulubiony :-)


W końcu wracam do blogowania. Ciekawe na jak długo o_0

Buziaki :-*

Ivy


Lista materiałów:

- papier rough absolute white;
- papier wizytówkowy juta kość słoniowa;
- papier Winter Elegance #3;
- papier Hot&Cold #4;
- papier Just a Note #2;
- różyczki z tiulem (moje ulubione ;-))
- klasyczne białe róże;
- drobne różyczki w kolorze różowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...