wtorek, 6 lipca 2021

6/2021 Tag warstwowo-tagowy

Mijam właśnie półmetek mojej przygody ze świątecznymi tagami, niestety z pewnymi turbulencjami. Oczywiście i tym razem taga przygotowałam na ostatnią minutę i tej minuty właśnie zabrakło mi, żeby dodać go do wyzwaniowej żabki :/ Mam nadzieję, że w listopadzie będę mogła dorzucić brakujący tag. 

W czerwcowym wyzwaniu należało stworzyć tag z warstwami składającymi się z coraz mniejszych tagów - trochę taka tagowa matrioszka ;) 


Potraktowałam wytyczne nieco luźniej, bo w mojej pracy tagi nie leżą dokładnie jeden na drugim, ale mam nadzieję, że schemat warstw złożonych z tagów jest widoczny. 


I garść szczegółów:



Tworzenie zimowych prac w lipcowym upale może wydawać się nieco dziwne, ale to naprawdę świetna zabawa. 

Zajrzyjcie na Rogaty blog i zobaczcie prace tych osób, które nie spóźniły się ze swoim tagiem ;) Jest co oglądać!

Pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...