niedziela, 6 czerwca 2021

5/2021 Tag z okienkiem

W piątym wyzwaniu świąteczno-tagowym na Rogatym Blogu należało zmierzyć się z tematem shaker boxa. Ja tag wypełniony dobrociami skrytymi za foliową szybką przygotowałam na pierwsze, freestyle'owe wyzwanie, więc tym razem musiałam wymyślić coś innego. Baza jest tej samej wielkości, to duży tag z ramką, który zostawia sporo miejsca na twórcze eksperymenty. Tym razem nie wykorzystałam gotowej "zimowej scenerii", ale za shaker posłużyło mi okienko z okiennicami. 


Staram się we wszystkich świątecznych tagach trzymać podobnej kolorystyki, ale tym razem "pozbyłam się" z palety niebiesko-fioletowych odcieni. Całość jest więc dużo cieplejsza, tak jak i pogoda za oknem ;)


I dalej uparcie będę przekonywać, że róże to naprawdę bożonarodzeniowe kwiaty, szczególnie te zanurzone w śnieżny m brokacie:


Niezmiennie zachęcam do zapoznania się z pracami innych uczestników rogatych wyzwań. Naprawdę warto!

Pozdrawiam serdecznie,


2 komentarze:

  1. Wooow, odjelo mi mowe... Posiedze tu jeszcze i sie pozachwycam ❤❤❤. Przepiekny tag, i mega zaskakujaca shakerkowa okiennica ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie wszystko mi się tu podoba, podziwiam każdy detal. Jesteś mistrzynią zimowych róż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...