piątek, 7 listopada 2014

32/2014 Na 80-te urodziny

Dzisiaj kartka na wyjątkowe, 80-te urodziny - moje ostatnie zamówienie :-)

Od razu pomyślałam, że sięgnę po papiery Little Sweetheart, a dokładnie po ich różowe i kremowe arkusze - są delikatne, kobiece i eleganckie, więc, moim zdaniem, w sam raz na taką okazję. 


Kartkę ozdobiłam bukietem róż, dodałam mnóstwo perłowych pręcików w kiściach (to chyba moje ulubione ze wszystkich dostępnych w sklepie Rapakivi). Dodałam też mini tag z cyferkami podkreślającymi wiek jubilatki.

Pozdrawiam serdecznie :-)


W pracy wykorzystałam m.in.


1 komentarz:

  1. Kochana życzę Ci zdrowych i wesołych świąt, pełnych miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich! Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...