poniedziałek, 16 grudnia 2013

Świąteczne kartki ze stroikiem

W tym roku na moich kartkach świątecznych króluje wykrojnikowy stroik ze świeczkami... całkowicie podbił moje serce ;-) Do tego złote kolory papierów Warm Memories nieco "podrasowane" tuszami distress - to będą naprawdę ciepłe święta :-)


Żeby nadać kartkom trochę "efektu 3D" wykrojnik wycięłam kilka razy, poprzycinałam i odpowiednio nałożyłam na siebie kolejne warstwy.


Kartka w wersji 2, czyli eksperyment z listkami...


... pokryłam je złotą farbą i crackle accents... a spękań na zdjęciu jak zwykle nie widać o_0


i wersja 3 z tradycyjnie zielonym ostokrzewem :-)



Pozdrawiam cieplutko :-*

Ivy


Lista materiałów:

- bazy do kartek kwadratowe w kolorze białym;
- papier Warm Memories #1;
- papier Warm Memories #2;
- papier Warm Memories #4;
- papier Winter Elegance #6;
- papier wizytówkowy "biały len";
- wykrojnik Memory Box Glowing Candles
- tusze Distress: Tea Dye, Pine Needles;
- złota farbka akrylowa;
- crackle accents;
- biały, drobny brokat "śnieg";
- półperełki 4 mm w kolorze czerwonym.

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...