piątek, 13 grudnia 2013

Mała biała choinka :-)

Kocham papierowe kwiatki :-) To taka moja mała scrapowa słabość ;-P Więc nawet na Boże Narodzenie (które niezbyt kojarzy się z kwiatami ;-P) przygotowałam coś ukwieconego - małą, białą choinkę.


Bazą choinki jest styropianowy stożek pokryty białą pastą strukturalną imitującą śnieg i warstwą bielutkiego brokatu. Stożek luźno owinęłam sznurek i wokół niego umieściłam ozdoby - papierowe kwiaty, oszronione kuleczki głogu, "cukrowe" gwiazdki, białe winogronowe pręciki, gałązki wycięte z papieru wizytówkowego (pokrytego brokatem i crackle accents), półperełki i białe cekiny. 



Jeśli chcecie zobaczyć, jak dokładnie powstała moja choinka, zajrzyjcie na blog Rapakivi, gdzie znajdziecie trochę więcej wskazówek :-) Znajdziecie tam też więcej pomysłów na świąteczne dekoracje autorstwa Dziewczyn z naszego DT.

Buziaki :-*


Ivy 



Wykorzystane materiały:

- stożkowa baza styropianowa (kupiłam w sklepie z artykułami dla plastyków);
- biała pasta strukturalna "imitacja śniegu";
- papierowe zawilce z brokatowym środkiem;
- drobne różyczki w kolorze białym;
- drobniutkie, białe różyczki;
- oszronione owoce głogu w kolorze białym;
- gwiazdki "cukrowe";
- białe winogronka;
- białe cekiny;
- półperełki 3 mm w kolorze białym;
- półperełki 5 mm w kolorze białym;
- papier wizytówkowy biały len;
- sznurek lniany bielony;
- biały brokat 0,2 mm;
- crackle accents.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...