wtorek, 22 maja 2012

Z musztardowym chlapnięciem ;-P

Brzmi to trochę dziwnie, jakbym się właśnie musztardą umazała ;-P A umazałam nie siebie (wyjątkowo, bo zazwyczaj jestem straszna fleja), ale kartkę. Chodzi oczywiście o wyzwanie, tym razem na blogu The Play Date Cafe, a dokładnie o TPDC132 - A Splash of Mustard Yellow.

Kiedy tylko przeczytałam wytyczne do tego wyzwania, stwierdziłam, że jest idealne, by wypróbować w nim nowe papiery Rapakivi, a dokładnie ten cudny, gazetowy Be optimistic #3 :-) 


A muśnięcie żółtego to tag wycięty z Be optimistic #4


Dodałam jeszcze kilka wycinanek z papieru wizytówkowego i kwiatuszki. Nic więcej nie było potrzebne :-)

Więcej na temat mojego pierwszego podejścia do nowej kolekcji Rapakivi znajdziecie na firmowym blogu.

Buziaki :-*

6 komentarzy:

  1. What a beautiful, elegant take on the color splash, Ivy! LOVE all the print and layers! Yum! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card Ivy! Love all your details! Thanks for playing with us this week at The Play Date Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka fantastyczna! Gazetowy papier wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. THIS is BEAUTIFUL!! I LOVE all of those layers and the FUN design!! Have a FABULOUS WEEK!! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, pokazałaś niezwykle delikatną stronę tych papierków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ivy, this is absolutely fabulous!

    Thanks so much for playing with us at The Cafe, and have a great week! (I just became a follower of yours, too)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...