poniedziałek, 6 lutego 2017

04/2017 Manekin w balowej sukni i zaproszenie na warsztaty

Moja dzisiejsza inspiracja na blogu Rapakivi to manekin w karnwałowym wydaniu. Sklejkowego manekina, którego możecie zakupić w naszym sklepie ubrałam w warstwową suknię z koronki. Lekkości dodałam jej poprzez warstwy gazy, a balowego charakteru nadały jej ozdoby - papierowe kwiaty, mikrokulki, perełki, cekiny i sklepowa nowość - fantastyczne, syropianowe kuleczki.  


Do ozdobienia balowej sukni wykorzystałam białe kwiaty - róże w trzech różnych rozmiarach. Delikatnie pokryłam je różnego rodzaju mediami nadając im turkusowy, zielonkawy kolor. Kwiatki doskonale radzą sobie z różnego rodzaju preparatami. Wystarczy tylko nieco uważać z ilością wody (w końcu to papier i to dość delikatny), a efekt jest całkiem przyjemny dla oka ;)



Kompozycję uzupełniłam m.in. styropianowymi kuleczkami i przeźroczystymi, delikatnie opalizującymi kulkami. Dodałam nieco listków i pręcików w kiściach. Całość pokryłam miejscami złotą farbką, żeby dodać sukni nieco więcej blasku.


Przy okazji chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Was na warsztaty, na których wykonamy podobne manekiny, w wybranej przez Was kolorystyce. Gwarantuję, że będzie świetna, twórcza atmosfera i mnóstwo dobrej zabawy :)




Pozdrawiam serdecznie,

Ivy


W pracy wykorzystałam m.in.:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1423&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1198&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...