niedziela, 21 czerwca 2015

15/2015 Sunday Tag #6 - emocje...

Po tak długiej przerwie od blogowania wyraźnie brakuje mi weny do pisania. Więc może zostawię temat przerwy, bo jej przyczyna jest jak zwykle szara, przyziemna i dobrze znana... ot, doba zwyczajnie jest za krótka o_0 Na scrapowanie jednak trochę czasu zawsze się znajdzie, więc w najbliższym czasie będę nadrabiać zaległości i pokazywać prace, które udało mi się wyprodukować w czasie mojej blogowej nieobecności ;)

Dzisiaj tag przygotowany na wyzwanie Gościa Pomorze Craftuje, którym w tym miesiącu jest Anai. O Ani, Jej pasji do scrapbookingu i nie tylko możecie poczytać w tym wywiadzie ---> klik, klik. Prócz wywiadu nasz Gość tradycyjnie przygotowuje też wyzwanie. Tym razem tematem zaproponowanym przez Anai są emocje... 

Ja postawiłam na miłość... po prostu ;) Zainspirowałam się słowami tej piosenki ---> klik, klik 


Do przygotowania taga wykorzystałam papiery z nowej kolekcji Rapakivi - A Hint of Pepper mojego skromnego autorstwa ;) ale postawiłam na nieco inną kolorystykę niż oryginał - dodałam mgiełkowe, złote, różowe i wrzosowe akcenty. Szaro-kremowe arkusze, których znajdziecie w kolekcji kilka, można naprawdę połączyć z ciekawymi kolorami. Myślę, że niejeden raz będę testować ich możliwości ;)

A jeśli macie ochotę zmierzyć się ze swoimi emocjami i wyczarować pracę na wyzwanie Anai wciąż macie na to szanse. Szczegóły zabawy znajdziecie tutaj ---> klik, klik. Zachęcam gorąco :)

Udanej niedzieli!

I. 


W pracy wykorzystałam m.in.

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1102&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...