niedziela, 8 lutego 2015

5/2015 Sunday tag #4 Słonecznie

Wracam do niedzielnego tagowania :) Dzisiaj tag będzie jeden, kolejne dwa schną na biurku, więc może uda mi się "otagować" przynajmniej następne dwie niedziele :P

Zainspirowana kolorami z mood boardu, który Ki przygotowała na najnowsze wyzwanie Rapakivi.  Ja, jako osoba z kiviowego DT, trochę ze swoją pracą się spóźniłam, ale Wy macie na to mnóstwo czasu :) Tablica jest po prostu świetna - emergetyczna, optimistyczna, pełna fajnych motywów (drzewa, słowa, cyferki, smugi światła...). Zobaczcie zresztą sami ---> klik, klik

No i wspomniany tag:


Jak widać ostatnio trochę sobie mediuję i jak na moje ograniczone możliwości całkiem mi to wychodzi. Tło to ścinki papierów poprzyklejane dość przykładowo, grunt akrylowy (taki budowlany, żadne artystyczne "gesso" :P), tusze distress i moja jedna z dwóch aktualnie posiadanych mgiełek. No i kropeczki, które zawdzięczam Ki... znalazłam je w moim urodzinowym prezencie ;)
 
Jakoś szkoda mi było to tło zakrywać - jest więc tylko jeden mini słonecznik, serduszko i kawałek dratwy... no i bawełniana tasiemka "pokolorowana" distressami. 


Udanego popołudnia :)


W pracy wykorzystałam m.in.

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=716&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1031&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...