piątek, 27 czerwca 2014

13/2014 Z kieszonką

Kartka przygotowana według tej mapki z bloga Scrap-Map:


Czy Wy też lubicie przygotowywać prace na ostatnią minutę? Ja chyba jestem w tym mistrzem ;-P 

Wzięłam na warsztat papiery Bo Bunny z kolekcji Weekend Market... nie wiem nawet, ile czasu zalegały w moim koszyku z małymi padami. Kupiłam je pod wpływem impulsu, chyba ze względu na "geograficzne", podróżnicze wzory i na pewno ze względu na ten niebieski papier w kwiatuszki, z którego zrobiona jest kieszonka, chociaż osobiście za niebieskimi papierami nie przepadam... jakoś ciężko mi się z nimi pracuje, mimo że lubię wszelkie odcienie błękitu.

W każdym razie kartka wygląda tak:



Trochę odbiega od mapki, ale podobieństwo jest chyba widoczne. Brakuje sentencji, bo napisy na kartkach są moją małą zmorą, ale jakoś udało mi się zamaskować jej brak ;-P

Kartkę oczywiście zgłaszam na wyzwanie Scrap-Map - CardMapka#43

Pozdrawiam,


Ivy


Wykorzystane materiały:

- papiery z kolekcji Bo Bunny Weekend Market;
- tekturowe motylki z Rapakivi;
- crackle accents;
- perfect pearls w kolorze heirloom gold;
- tusze distress: wild honey, tea dye, walnut stain;
- kwiatki i pręciki dostałam kiedyś w prezencie od Ani/Rudolpha ;-)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...