niedziela, 27 listopada 2011

Czy już można?

Oj, ja wiem, że niektórzy to już kończą sezon kartek świąteczny, a ja dopiero zaczynam... haha... No, ale że pod wieloma względami jestem dość uparta i konserwatywna, nie chciałam jakoś psuć sobie świątecznej atmosfery, przywołując ją zbyt wcześniej. A poza tym... hmm... ten wyjątkowo piękny listopad, jaki mieliśmy (bo patrząc na to, co za oknem, chyba się już skończył...) jakoś nie nastrajał mnie do świątecznych prac (pomijając fakt projektowania papierów w śnieżynki ;-P).

Moja pierwsza świąteczna kartka miała być kolorowa, energetyczna i radosna... i jest, tylko sobie leży na biurku niesklejona do końca ;-P Obiecałam ostatnio kolory, ale znów wróciłam do jaśniejszych barw. Tym razem zdecydowanie to wina papierów (dokładnie tego i tego). Żeby jednak nie było tak delikatnie i pastelowo, dodałam mocniejszy akcent w postaci intensywnie czerwonej wstążeczki w białe groszki. Do tego odrobina przeszyć, przetarte brzegi, nieco crackle accents i perfect pearls (musicie uwierzyć mi na słowo, bo na zdjęciach nie widać ;-P) - gotowe :-)



Po więcej zdjęć i szczegółów zapraszam na bloga Rapakivi. Na blogu mamy dla Was małą niespodziankę. Bardziej uważni być może zauważyli, że wczoraj w naszym sklepiku pojawiły się nowe produkty - tekturowe śnieżynki zaprojektowane przez Magdę. Z tej okazji mamy dla Was małe candy - szczegóły tutaj.



A jeśli śnieżynki się Wam podobają i nie chcecie zdawać się na ślepego randoma ;-P, śpieszcie się z zakupami, bo to naprawdę limitowana edycja :-) Żeby zachęcić Was do zakupów, obniżyliśmy ceny przesyłki - szczegóły tutaj.

Pozdrawiam ciepło :-*

4 komentarze:

  1. świetnie :)
    Podoba się mi sposób w jaki wykorzystałaś te śnieżynki, jedna na drugiej wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dawno mnie tu nie było,a tu tyle się dzieje!!!!
    Kochana! Bardzo, bardzo serdecznie gratuluję! Papiery są śliczne, życzę więc samych sukcesów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. The little pearls on the flower with the doted red ribbon has a great impact on the viewers!!!!I thank you can choose the dotted ribbon in huge size !!!!!

    clear cards
    print loyalty card

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...