sobota, 6 marca 2021

2/2021 Nim pierwsza gwiazdka zabłyśnie na niebie...

Rzutem na taśmę, nie bez małych domowych perypetii (w końcu kiedy jak nie dziś musiał nam pęknąć w łazience wężyk od wody o_0) udało mi się przygotować kartkę z tagiem na drugie tegoroczne świąteczne wyzwanie na Rogatym blogu. Tym razem należało przygotować kartkę z kieszonką na taga. Ja wytyczne potraktowałam dość dosłownie i stworzyłam taką pracę:

Postawiłam na połączenie kolorów nietypowo świąteczne, ale bardzo przeze mnie lubiane: kraftowa baza, niebiesko-fioletowe tło, dużo odcieni kremowego i sepii oraz nutka zieleni, złota i miedzi.

Tekturki lubię ostatnio traktować pozłotą do drewna, dzięki której zyskują naprawdę elegancki charakter.


Tag tym razem jest bardzo prosty. Umieściłam na nim betlejemską gwiazdkę oraz drugi wers wierszyka znajdującego się na kieszonce:

Jeśli macie ochotę zobaczyć pozostałe zgłoszone na wyzwanie prace albo wziąć udział w kolejnym, kliknijcie w rogate logo poniżej:


Pozdrawiam serdecznie,



2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...