sobota, 6 lutego 2021

1/2021 Tag z zimową scenerią

Moja relacja z kartkami bożonarodzeniowymi ma od lat status "to skomplikowane", więc postanowiłam skorzystać z okazji i wziąć udział w wyzwaniach na rogatym blogu i przygotować 12 świątecznych kartek, po jednej w każdym miesiącu. W zeszłym roku w oparach pandemii udało mi się przygotować jedną kartkę, więc mam pewne szanse, żeby w tym roku pobić ten niechlubny rekord. A że w tym roku tematem przewodnim rogatych wyzwań są tagi, które bardzo lubię, jest chyba dla mnie jakaś nadzieja ;)

Na początek przygotowałam tag - shaker box z zimowym krajobrazem:


Tekturową bazę taga pomalowałam kredkami akwarelowymi i białą farbą.


Pod foliową szybką umieściłam cekiny, mikrokulki i brokat:


Górę taga ozdobiłam wstążką, dratwą i pokrytą brokatem różyczką:


Pracę oczywiście zgłaszam na rogate wyzwanie:



Pozdrawiam serdecznie,




3 komentarze:

  1. Przeslodki tagus ❤❤❤. Jesli tak pieknie zaczynasz ten cykl wspolnej zabawy, to ja tylko trzymam kciuki za Ciebie!!! Bo nie moge sie doczekac Twojej kolejnej tagusiowej odslony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca , dobrze, że wróciłas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag ... uwielbiam shaker boxy a Twój jest wyjątkowy. Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...