czwartek, 6 maja 2021

4/2021 Świąteczna kartka z tag(us)iem po raz czwaty

Chyba już stało się moją niechlubną tradycją, że pracę na rogate wyzwania wrzucam na bloga w ostatniej chwili. Tym razem przygotowałam kartkę z bombką i chociaż temat wydawał się dość prosty - ot, trzeba było umieścić na kartce taga w formie zawieszki, nawet maleńkiego - nie miałam gdzie upchnąć nawet tagowego mikruska ;) Ponieważ czas gonił (uroki robienia czegoś na ostatnią minutę), nie zmieniałam już koncepcji kartki. I jakimś trafem udało mi się umieścić na kartce nawet dwa tagi. Po prostu wyglądały lepiej niż jeden ;)



Motywem przewodnim moich kartek przypadkiem stały się papierowe róże pokryte brokatem. Uwielbiam kwiaty na kartkach, a w takiej formie sprawdzają się nawet w tych bożonarodzeniowych.


Centralną ozdobą kartki jest tekturkowa bombka ze śnieżynką. Dla podkreślenia świątecznego charakteru pokryłam ją odrobiną pozłoty.


Gdyby ktoś ich jednak nie zauważył, oto "rzut oka" na miniaturowe tagi :)


Kliknijcie w obrazek poniżej, żeby obejrzeć wszystkie prace zgłoszone na to wyzwanie. Naprawdę warto!


Pozdrawiam serdecznie,


3 komentarze:

  1. Pięknie skomponowałaś to wszystko - każdy detal jest dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycajaca!!! Wpatruje sie w nia i nie moge przestac... ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje "wypełnianie" przestrzeni do ostatniego miejsca <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...