wtorek, 21 kwietnia 2020

7/2020 Fruwające motyle

Kocham fiolet i zawsze, gdy tylko sięgam po ten kolor, przypominam sobie, jak bardzo. To jeden z moich ulubionych kolorów, jeśli nie kolorystyczny numer jeden. Uwielbiam go od dziecka, odkąd tylko pamiętam - od delikatnych, liliowych odcieni bzu, przez intensywną barwę lawendy po prawie czarny kolor oberżyny. I chociaż wiele osób uważa fiolet za kolor trudny, nudny i ponury, bo kojarzący się z pogrzebem, dla mnie jest po prostu cudowny, optymistyczny, pasujący niemal do każdej innej barwy, romantyczny, zgodny z moją melancholijną, myślicielską naturą.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pełną fioletów kartkę skomponowaną z papierów Lacy Sunset. Wykorzystałam w niej chyba wszystkie odcienie fioletu, jakie znajdziecie w tym zestawie papierów:


Kartkę skomponowałam z kawałków papierów, których brzegi przycięłam ozdobnym dziurkaczem i wykrojnikiem. Całość potuszowałam i podkleiłam na kosteczkach dystansowych, żeby warstwy były widoczne:


Główną ozdobą kartki pozostaje jednak kwiatowa kompozycja na bazie eleganckich róż w kolorze ecru, uzupełniona mnóstwem papierowych listków, dratwą, kawałkami koronki i pręcikami w kiściach w pięknym odcieniu fioletu:


W kolekcji Lacy Sunset znajdziecie też lubiane przez wiele osób elementy do wycinania, przede wszystkim na dołączonych do niej paskach. Koronkowe listki, które widoczne są w kwiatowej kompozycji wycięłam jednak z arkusza Lacy Sunset #2. Została mi z niego również duża stokrotka, którą z pewnością wkrótce wykorzystam w jakiejś pracy :)


Lekkości całej pracy dodają fioletowe motyle:




"Fioletowość" kartki podkreśliłam bazą w pięknym, lawendowym odcieniu. Całość zamknęłam w pudełku z tego samego papieru:




A tę bardzo fioletową kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze:


Miłego dnia :)


A te produkty z Rapakivi wykorzystałam w mojej pracy:

6 komentarzy:

  1. Piękny komplet :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful and delicate your works! I really like that color!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, dziękuję że bawisz się na blogu Tworzę w jednym kolorze - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, powodzenia w wyzwaniu na blogu Tworzę w Jednym Kolorze. Pozdrawiam Syla

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetna kompozycja! i są fiolety :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...