poniedziałek, 18 maja 2020

11/2020 Chrzest w pastelowych barwach

W sklepie Rapakivi ostatnio pojawiły się nowe bazy i pudełka w pięknych pastelowych odcieniach niebieskiego i różu. Długo szukałam ładnych, pastelowych papierów na bazy i pudełka. Te, które udało mi się znaleźć w 100% spełniły moje oczekiwania. Dzisiaj pokażę Wam jak radzą sobie w akcji :)

Kartka, którą chcę Wam pokazać, powstała z okazji chrztu świętego Filipa, o którego całkiem niedawno powiększyła się nasza rodzina i jest częścią prezentu od dumnego ojca chrzestnego:


Cała kartka to właściwie dwa papiery - pastelowy niebieski oraz biały karton 300 gsm, który wytłoczyłam za pomocą folderu do embossingu w urocze serduszka. Odrobina ciepłego żółtego koloru to tusz. 


Lubię takie kartki wykonane z "prostych materiałów" i często z czystą premedytacją unikam używania papierów do scrapbookingu. Czasem mam wrażenie, że w kolorowych wzorach znika gdzieś cała uroda kompozycji. Poza tym ja po prostu kocham papier w tej jego najprostszej, najczystszej postaci i uwielbiam pokazywać, jakie możliwości daje zwykła kartka papieru... no, może nie taka całkiem zwykła, bo raczej pokaźnej gramatury ;)


Ponieważ cała kartka to właściwie trzy kolory, chciałam nadać jej delikatności i przestrzenności poprzez zastosowanie wielu warstw. Z pomocą przyszły mi kosteczki dystansowe:



Poza papierem główną ozdobą pracy są drobne bukieciki z klasycznych róż i białych pręcików. Kolejny raz nie dodałam kolorowych liści - z resztek białego papieru wycięłam delikatne, ażurowe listeczki.


Kartkę zapakowałam do pięknego, pastelowoniebieskiego pudełka z okienkiem. Denko pudełka dodatkowo wyłożyłam białym papierem wytłoczonym w serduszka. Wydaje mi się, że pudełko jest tak śliczne, że taka niewielka ozdoba w zupełności wystarczy :)


Mam nadzieję, że nie wyjdę na chwalipiętę, jeśli napiszę, że naprawdę udał nam się ten rancik wokół okienka, który nadaje całości szalenie dużo elegancji:



A Wy robicie czasem takie kartki ze "zwykłego papieru"?

Miłego dnia :)



A te produkty znajdziecie na półkach Rapakivi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...