poniedziałek, 11 stycznia 2016

2/2016 Z nutką złota

Dzisiaj kartka, którą przygotowałam na wyzwanie na blogu Pomorze Craftuje. Wytyczne do wyzwania tym razem podała Gosia Salamon, która w tym miesiącu gości na PC. Wywiad z naszym Gościem znajdziecie tutaj ---> klik, klik. W ramach zabawy należy stworzyć pracę z dużą ilością bieli, złota, kwiatami i guzikami. Ja przygotowałam prostą kartkę urodzinową:


Na prostym, lekko wytłaczanym tle z papieru wizytówkowego ułożyłam kompozycję z ozdobnych tagów i kwiatka. Dodałam kilka listków wyciętych z papieru kraftowego i złotego papieru ozdobnego wykopanego gdzieś z czeluści biurka. Jedyny problem, jaki miałam z wyzwaniem, to użycie guzików, bo od dzieciństwa mam do nich wielką, starannie pielęgnowaną awersję :P Na potrzeby kartki zaadaptowałam do funkcji guzikowej tekturowe serduszko. Mam nadzieję, że nie nagięłam tym samym zasad zabawy ;)


Zachęcam Was gorąco do zajrzenia na pomorski blog i oczywiście do udziału w wyzwaniu. Dla zwycięzcy zabawy Gosia przygotowała upominek - ręcznie wykonane cacuszko i garść przydasi ze Scrap Butiku. Warto więc się skusić :)

Życzę Wam udanego tygodnia :)


Ivy


W pracy wykorzystałam m.in.:

Karton kraft 30 x 30 cm

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...