piątek, 13 listopada 2015

31/2015 Ścinkowa choineczka :)

Dorobiłam się kolejnej kartki bożonarodzeniowej w tym roku. Szaleństwo ;) Tym razem przygotowałam ją w ramach mojej inspiracji na blogu scrap-ścinki. Z papierowych resztek stworzyłam choinkę. 


Brzegi ścinek wykończyłam przeszyciami, potuszowałam, pobrudziłam całość lekko mgiełkami, dodałam śnieżynki wycięte z papieru i półperełki:


Jeśli chcielibyście wykonać podobną kartkę albo ozdobić jakąś inną pracę taką choinką, przygotowałam dla Was prosty szablon. Wystarczy wydrukować go w odpowiednim rozmiarze, wyciąć, porozcinać choinkę wzdłuż linii oznaczonych nożyczkami, odrysować na papierowych ścinkach, przykleić na pracę i gotowe ;)

Mam nadzieję, że szablon się Wam przyda :) 

Udanego weekendu :*


Ivy


W pracy wykorzystałam m.in.:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1146&controller=product&id_lang=7

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...