czwartek, 8 października 2015

29/2015 Świąteczne fiolety

W tym roku wyjątkowo wcześnie zaczęłam sezon świąteczny, z lekką nadzieją, że uda mi się wyprodukować więcej kartek, bo bożonarodzeniowe kartki zdecydowanie nie są moją mocną stroną. Dlatego też, niewielkimi porcjami dawkuję sobie świąteczny nastrój już od teraz ;) I chociaż uwielbiam święta w klasycznej palecie kolorystycznej, tym razem postawiłam na nietypowe kolory - tradycyjne odcienie kremowego i złota przełamałam intensywnym fioletem:



Tekturkową bombkę ozdobiłam bogatą kompozycją złożoną z perłowych kul (to temat kolejnego "odcinka" Product Zoom na blogu Rapakivi, więc, jeśli chcecie zobaczyć, co zrobiły z nich Wiola i Aga, klikajcie tutaj ---> klik, klik), pręcików, gronek, wstążki, sznurka i kilku papierowych różyczek. Bo kto powiedział, że na świątecznych pracach dobrze wyglądają tylko poinsecje? 


A Wy zabraliście się już za świąteczne kartkowanie?


Pozdrawiam serdecznie,


Ivy



W swojej pracy wykorzystałam m.in.:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1146&controller=product&id_lang=7

2 komentarze:

  1. Piękna kartka, ja jeszcze nie ruszyłam ze świątecznymi, ale mam nadzieję, że wkrótce coś już zrobię w tej tematyce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...