niedziela, 19 maja 2013

(nie)zbędnik #2. Podobrazie, czyli muzyczne inspiracje dla Rapakivi

Wzięłam się za kolejną, wyjątkowo potrzebą rzecz z mojego (nie)zbędnika. Naoglądałam się prac Enczy i zachciało mi się produkować ramki na blejtramach obciągniętych zagruntowanym płótnem. Więc swego czasu w okazyjnej cenie nabyłam zestaw kwadratowych podobrazi i... na tym się przygoda skończyła ;-P

Efekt dzisiejszej pracy też mnie do końca nie zadowala... jak zawsze projekt uleciał mi z głowy przy pierwszym cięciu papieru i wyszło zupełnie nie tak, jak planowałam. Na początku myślałam o czymś kolorowym i bardzo radosnym, ale jakoś tak samo poszło w stronę pasteli ;-P 


Inspiracją dla "ramki" była piosenka mojego ulubionego zespołu, która ujrzała światło dzienne jakoś tak w okolicach naszego ślubu. Tekst piosenki idealnie oddaje nasze uczucia, tą radość, wzruszenie, składane obietnice, wszystko, co towarzyszyło nam tego dnia. Oddaje też dokładnie to, kim jest dla mnie mój mąż - najlepszym przyjacielem, oparciem w każdej sytuacji i powiernikiem nawet najtrudniejszych myśli.


Pracę przygotowałam w ramach muzycznych inspiracji na blogu Rapakivi. Zajrzyjcie tam koniecznie, żeby zobaczyć prace przygotowane przez inne Dziewczyny z naszego DT.

Pozdrawiam serdecznie,

Ivy 


Lista materiałów:

- podobrazie ;-)

- karton ozdobny "plaster miodu";
- papier Just a Note #2;
- papier Just a Note #4;
- papier Just a Note #6;
papierowe szarotki z brokatem;
białe róże z tiulem;
drobne różyczki w kolorze kremowym;
półperełki samoprzylene 4 mm ecru;
pręciki perłowe 6 mm ecru;
sznurek lniany, bielony;
- białe cekiny (niedługo dostępne w sklepiku Rapakivi).

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...