niedziela, 18 grudnia 2011

Dałam się zrobić na szaro ;-P

Szary to kolejny kolor w tagowej zabawie na blogu Craft Artwork. I w moim zestawie tagów nie mogło go zabraknąć. Jest to zdecydowanie mój ulubiony kolor, czego w moich pracach nie widać, bo raczej nie należy do typowych scrapowych barw (ale za to w mojej szafie znajdziecie go we wszystkich możliwych odcieniach ;-)) Tym bardziej nie mogłam oprzeć się okazji i nie wyprodukować małego "szaraka" ;-P


Nadal trzymam się tej samej stylistyki (przynajmniej w wypadku tych tagów), chociaż od czasu do czasu pojawiają się nowe elementy. Ten tag mogę z pewnością zaliczyć do udanych, chociaż powstał w naprawdę ekspresowym tempie. Jest na nim standardowy już motylek (tym razem zemossowany i pokryty srebrną farbką akrylową), są papierowe koronki, przetarcia i przedarcia. Są też srebrne listki pokryte crackle accents i perłowy ćwiek.



Tag oczywiście zgłaszam na wspomniane już craft artworkowe wyzwanie.

Pozdrawiam :-)

2 komentarze:

  1. Piękne szarości! Chciałabym zobaczyć całą tagową kolekcję, na pewno prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny!!!!!Kolor szary podoba mi sie juz od dawna..poszukuje jakiejś fajnej kolekcji w tym właśnie kolorku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...